Torsdag

Hej!

Det blev en kort dag i skolan idag, då vi inte behövde jobba i skolan på projekttiden, så vi slutade vid 1 :) riktigt skönt, å jag var helt slut och hade ont i huvudet så jag åkte faktiskt hem å la mig på soffan och sov! :) riktigt skönt!

Nu har jag precis varit ute på äventyr i Floda, jag å Vickan åkte först till ICA i floda å så köpte jag en blomma till min kära praktikplats, som jag ska till för sista gången imorgon :) Så nu ligger jag i sängen hos jesper, ensam, för han är och spelar innebandy match i stan nånstans :S han kommer nog runt 9 å DÅ blir det vårat favorit program, Criminal Minds, jag blev lite besviken igår när klockan blev 9 å jag skulle slå över till det, då jag insåg att jag hade kollat fel på dag, så det var inte det igår :/ , istället såg vi en bra film på 6an som jag har letat efter ett tag, men självklart somnade jag vid halv 10 redan, hade jätteont i huvudet.

Imorgon blir det som sagt praktik mellan 8- ca 14.30 :) sen hem å ta de lugnt och sen blir det hem till Emelie å sedan utgång!! :) vet inte var vi hamnar riktigt, men kul ska det bli!! :D

Pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0