Fredag!

Hej!

Härligt varmt väder idag och jag har varit ledig! underbart! Jo idag har jag allt varit ledig, praktiken är slut och det innebär att vi nu är lediga alla fredagar fram till studenten! Känns ganska skönt faktiskt!

Jag har inte gjort sådär överdrivet mycket på min första lediga fredag, städat lite å mest suttit vid datorn! Jag har kollat runt efter studentklänning, har kollat på massa olika sidor, och nu har jag hittat en!! på Ellos(?) lite otippat kanske men jag ÄLSKAR den! :) så nu ska jag bara vänta på att mamma kommer hem å sen bestääälla! :D

Ikväll händer inte så mycket, det blir en slapp, taco, kolla tv äta godis kväll! Riktigt skönt! Vi ska nog se den nya wallander om Jesper vill det! :) Hoppas den är braaa!

Tänkte lägga ut bild på klänningen men vill nog beställa den först så jag vet att den kommer! :)

Men nu hade jag tänkt plugga lite!

Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0