Söndag

God morgon! :)

Jag måste bara få berätta om en händelse igår.

Jag sitter vid datorn i Marias rum och mamma håller på och städar i vardagsrummet, helt plötsligt hör jag världens skrik från mamma, samtidigt som hon skrattar. Alla springer dit för att kolla vad det är. Då sitter hon på golvet och skrattar, för då hade hon hållt på och damsuga och så skulle hon damsuga tv möblerna och när hon drog fram ena högtalaren till tvn, så sitter det en liten mus och tittar med stora ögon på henne!!

Guuuud va vi skrattade!! Sen blev det musjakt i vardagsrummet, och tomas å mickan å maria fångade musen i en burk och släppte ut den, och jag tog några kort! :) haha!





Jag tycker den är jättesöt! eller hur ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0