Tisdag

Hej!

Är hos jesper nu :) sitter å gör ingenting, har tvn på utan volym å han pratar med sin pappa.

Inget speciellt har hänt idag, är dock klar med mitt projektarbete och det känns SKÖNT! har bara projektrapporten kvar och den har jag börjat på så jag känner mig inte så stressad.

Ikväll är det lite jobbigt, vad man ska välja att se på tv..det är både mentalist och CSI-trilogin, känns lite jobbigt faktiskt men det lutar mest åt CSI eftersom vi såg det igår och vill se det igår så ah hihi! :)

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeen ah, vet inte vad jag ska skriva för intressant mer, jag menar jag har ju sånt otroligt intressant liv.

Jo! Jag fick min bikini idag, och den var faktiskt lika fin i verkligheten, tyckte att underdelen var lite liten bara men det var nog bara inbillning, får prova den ordentligt :)

Puuusss♥

Kommentarer
Postat av: djustd

har du lurat någon idag? :) själv glömde jag totalt att det var 1-a april...

2010-04-02 @ 01:49:14
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0