Tisdag

Hej!

Erkänn jag är grym på att komma på rubriker? :P

Idag fyller Mickan 17 år, så idag blir det kalas! Så nu snart ska jag förbereda tacopaj :) å tomas har bakat en kladdkaka :) Så klockan 6 kommer pappa å så blir det lite mumsande, å så ska mickan få presenter såklart! Jag tror att hon kommer bli jätteglad! :D

Sen blir det väl hem till jesper som vanligt, å så måste jag ju träffa Emelie också! :), vi skulle egentligen ha åkt upp till stallet idag, så skulle jag ha kört hennes lilla ponny å hon skulle rida sin stora ponny, men så har vi ju flyttat mickans kalas tills idag å sen så är det kanske itne så underbart väder ute heller..

Tänkte försöka plugga lite också om jag hinner! Har ju projektarbetet som ska va klart snart!

Men nu ska jag hjälpa dom med kakan!

Puss♥


Kommentarer
Postat av: djustd

Hej! Tänkte bara fråga dig, vad är det som fångar din uppmärksamhet som mest när du läser en blogg?Kram :)

2010-03-23 @ 20:25:21
URL: http://djustd.blogg.se/
Postat av: djustd

Lägger du ner mycket tid på din blogg?Kram :)

2010-03-24 @ 20:36:16
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0