Allum

Hej!

Sitter å väntar på att mickan ska bli klar nu, vi ska iväg till allum, hon ska se på robin bengtson å kim från made in sweden. Jag ska köpa schampo på rusta! haha!

Det blev ingen wallander igår, den va seg å ladda över till usb-minnet (vi kollar via usb på jespers xbox) så klockan gick, å sen började det någon bra film på 5-an tror jag det va, så vi började kolla på den istället, å sen somnade jesper å sen kollade jag en stund till å så stängde jag av för ja orka inte kolla på reklam :p.

Jaa så nu sitter jag å väntar på Mickan iaf, hon är ju inte den snabbaste. Jag sitter å kolla på min studentklänning, vi beställde den aldrig igår, ska göra de sen istället när vi kommer hem. Jag sitter också å kolla på biljetter till Frölunda matchen imorgon, VILL GÅ! Men jag har ju tyvärr inga pengar :(

Aja ska väl fixa mig det sista!

Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0