Övik

Hej!

Sitter nu i soffan hos mommo å moffa, förresten nu kanske undrar varför jag säger mommo å moffa å inte mormor och morfar, men det är så att min mormor å morfar kommer från finland (även mamma å min morbror är födda där) och i Finland säger man mommo och moffa, så nu vet ni :)

Idag vaknade man tidigt av att mamma å tommy klampade in. Men det var väl bra ändå, jag är ganska pigg faktiskt, och idag ska jag, mamma å mickan åka till stan, vi ska nog till och med köpa min födelsedags present tror jag ;) vi ska gå på stan lite och sedan ska vi handla mat..sen när vi kommer hem så ska jag gosa med hunden som mommo å moffa ska passa idag, en rottweiler blandning :) de ska bli mysigt! :)

Men nu får man väl ta och äta lite frukost, känner att det kurrar i magen :)

Puss♥

Kommentarer
Postat av: emelellele

kom hem snart tönt!

2010-04-06 @ 15:35:52
URL: http://emeliebw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0