Påskafton

Hej!

Nu befinner jag mig i Örnsköldsvik, här ska jag spendera mitt påsklov, vi har ju en stuga här nämligen och min mormor och morfar bor här, dock sover jag och mickan hos mommo å moffa, men just nu är jag i stugan för idag ska vi äta här allihopa! Vi äter varannan dag här och varannan dag hos mommo å moffa, så idag blir det tacos här, jag ska snart börja skära grönsaker :)

Det är påskafton idag också! Vi brukar inte fira det faktiskt, vi får varsitt påskägg av mamma å ett var av mommo. Så det ska vi väl leta efter sen :)

Men nu måste jag skära grönsaker!

Förresten! Det är lite segt att de typ är sol å blå himmel hemma å 15 grader..här har vi massa snö å typ 3 grader! :/

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0