Måndag

Hej!

Sitter i soffan hos jesper :) Ska kolla top model som börjar snart, första avsnittet är det, och i år är det korta modeller som har fått söka, och med korta menar dom 173 och nedåt, jag är liksom 173 och jag tycker jag är lång :S

Har suttit å pluggat lite nu, men orkar inte, fast jag kommer väl få panik imorgon istället, projektarbetet ska ju vara klart denna veckan, fast jag tycker att jag ligger ganska bra till, det är ju bara den tråkiga rapportskrivningen kvar..

Idag har jag,sara å camilla varit i alingsås och gjort pass, å ah , det är nog det fulaste passet jag har gjort iaf, ser ut som en knarkare, så det passet ska jag hålla för mig själv! :) Mickan va me oxå förresten, hon va hos tandläkaren ;)

Menmen ska kolla tvnu som sagt! :)


Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0