Söndag

Hej!

Söndag igen då, och i vanliga fall skulle jag väl skrivit att det är skola imon igen, men imorgon är det faktiskt STUDIEDAG! :D så härligt, fast jag ska ändå upp kl halv 7 typ, för morgondagen ska spenderas i Ullared! Det är shopping som gäller! Måste nog skriva en lista faktiskt, för jag har massa grejer i huvet nu som jag ska köpa men det kommer jag ju ha glömt av imorgon när man väl är där. Det är förresten jag, Sara,Mickan och kanske Klara som ska åka! En liten road trip blir det :)

I helgen har det väl inte hänt sådär överdrivet mycket kul. I fredags åt vi god mat hos jesper, Tacos för ovanlighetens skull, och vi bjöd in Emelie också! Så det blev mys, sen satt vi typ å slötitta å tv å tjöta medan jesper låg å sov i soffan.

Igår var det dags för "halv 8 hos mig" hos Sara, riktigt god middag var det! och sedan var det också melodifestival! Jag tycker att det var en bra som vann faktiskt! :) inte bästa men bra var den allt!

Idag vaknade vi ganska tidigt å så körde jag jesper till hans farfar för han skulle jobba, sedan åkte jag hem å sega lite :) å nu sitter jag här, inte gjort så mycket idag :)

Ikväll blir det nog bara mys framför tvn :)


Min frukost idag ! :) haha!

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0