Onsdag

Hej!

Onsdag idag, usch vad jag är dålig på att uppdatera, men jag orkar inte riktigt :P..känner att mitt liv kanske inte är så jätteintressant heller, det går ju runt hela tiden, med skola, laga mat åka till jesper å sova å sen skola igen, ah ni fattar!

I morgon fyller min sötnos Emelie 19 år! :D och det ska firas på fredag med utgång! :) riktigt längesen så det ska bli riktigt kul!

I måndags var det studiedag och i tisdags var vi lediga, så i måndags åkte jag,Sara å Mickan till Ullared och spenderade dagen där! det var riktigt kul och jag fick med mig en hel del hem! :) Alltid kul att åka dit å jag vill redan dit igen, tyvärr träffade vi inte på Morgan :( ville ju se honom! HAHA!

I tisdags jobbade (praktiserade) jag, min näst sista gång, på fredag är det sista gången jag ska dit, känns både skönt och tråkigt, de som jobbar där är ju helt underbara, men samtidigt är vi ju lediga på fredagar så det ska bli skönt, då jag känner att det är väldigt mycket i skolan nu och det kan vara skönt att sova ut en dag i veckan :)

Men nu ska jag kolla criminal minds, ett av mina absoluta favoritprogram! :)



En glad Sara påväg in i GeKås ! :D

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0