Måndag

Hej!

Måndag och ny vecka, idag var det en kort dag i skolan riktigt skönt! vi går ju bara mellan 10.10 å 12.30! Sedan skulle vi egentligen ha åka å fixat pass, jag sara å camilla men då var man tvungen att betala när man är där å det hade ju inte vi pengar till såklart, så det får bli på torsdag eller nästa måndag igen :) Vi hade prov idag också, som vi kom på igår att vi hade, men det var bara två kapitel varav ett vi redan hade gått igenom så det gick nog bra hoppas jag :)

Nu sitter jag här å tråkar..funderar på om jag ska se första skivan på "The box" som jag å jesper började kolla på igår men jag somnade ifrån, så kan ju han å jag fortsäta kolla tillsammans sen ikväll!

I veckan händer det väl inte så mycket, lite plugg bara..Mickan fyller förresten år imorgon! så det ska vi ju fira såklart, hon har önskat Tacopaj med grekisk sallad till så det ska bli GOTT, blir väl förmodligen jag som får göra den!

Hungrig är jag nu också! eller ah mer sugen, för idag ska mamma göra fiskgratäng, kanske inte låter så gott men det är det jag LOVAR ! :D

Pusss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0