Lördag

Hej!

Igår var det först förfest hos emelie å sen utgång! :) riktigt trevligt var det och mycket trevligt folk :) Vi hamnade på bryggeriet eftersom tjejerna vann omröstningen, det var ett helt okej ställe, och de spelade otroligt bra musik! Man satt och sjöng med till nästan varenda låt!

Idag är man lite seg, jag kröp ner hos Jesper klockan 03.00 och gick upp vid 10.20 för att jesper skulle jobba, å eftersom han redan hade väckt mig så kunde jag ju lika gärna gå upp :)

Tror inte att det händer så mycket idag, blir en lugn mys/fettokväll! Jag hoppas på god mat, mycket chips å cola!! Och någon bra film! :) Tror att jag ska in på hemmakväll nu när jag kör mamma å tommy till Aludden! :)

Pusss♥

Kommentarer
Postat av: Vicky

Ska du ha mys med jesper? Om inte så hör av dig :)

2010-03-20 @ 14:44:22
URL: http://vickygylleblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0