7/1-10

Hej!

Har varit lite dött här på ett tag nu, men det har varit mycket kul nu innan skolan började. Det har varit promenader, ridning på minihäst, pulka efter minihäst, bio, shopping mm! Riktigt kul har det varit! Har fortfarande träningsvärk efter ridningen! Jag ramlade av minst 4 gånger! men kul var det!

Jag har också varit på bio, Bröllopsfotografen såg vi, jag,sara,klara och håkan! Jag tyckte den var riktigt bra och man skrattade mycket! En helt klart sevärd film var det! :)

Första dagen i skolan idag var helt okej! Har ett grymt bra schema, min senaste dag är halv 3, vilket är väldigt tidigt för våran klass! :)

Jag var också mycket duktig och GICK till skolan idag, jag tog alltså ingen buss eller så utan jag gick! Riktigt uppfriskande klockan halv 8 på morgonen också, och det var även en bra uppvärming till idrotten som vi började med 08.20 idag! Vollyeboll var det, med bygg ettorna tydligen! :S

Men nu ska jag sätta mig i soffan hos älskling och äta lite *HOST*choklad*HOST*.....

Puss♥

Kommentarer
Postat av: anne

precis så tyckte jag med! jag ville ju veta vad som hände med jorden liksom. men antar att det inte gick speciellt bra, haha!



du förresten, du ville ha en header va? :) tänkte om du kunde skicka lite bilder & annat som du vill ha med i ett mejl till mig så jag kan börja.. dessutom behöver jag veta måtten, de hittar du i stilmallen!

2010-02-08 @ 13:56:10
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0