4/1-10

Hej på er!

Vad kontsigt det kändes att skriva 10 där uppe när jag skulle skriva datumet.

Idag är det måndag och på torsdag börjar skolan, vill inte :( ..Men man kan ju tänka på det sättet att det är faktiskt sista terminen vi börjar nu, för den 4 Juni tar vi studenten!!!, det är faktiskt så man snart ska börja leta balklänning och sånt snart ju!

Jag hoppas förresten att alla kollade på svt1 igår kl 21.55-22.55! Shiiiit vad bra han var! ROBBIE WILLIAMS!, dom visade hans comeback konsert, han är ju bara bäst!

Jag har varit inne på en restaurang här i stenkullen idag, och pratade med dom om praktik, jag ska nämligen byta plats igen och måste ha det fixat innan fredag då jag ska vara på den nya platsen, och de var jättetrevliga där! Så nu kan man nästan säga att jag har en ny plats, bara min lärare godkänner det nu!

Nu ska jag ta och äta någon frukost! Och sen blir det kanske promenix med Emelie ! :)

Är sugen på bio idag också!

Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0