Montag!

Goddagens!

Måndag är det idag och det är veckan efter sportlovet, jag har faktiskt inte varit i skolan idag, för på måndagar har vi praktik hihi! Så idag har jag jobbat å slitit(?), fick gå vid halv 3 iaf, gott!

Nu tänkte jag plugga lite, orka typ, men det måste man ju ibland, har en inlämming i religion tills på torsdag så ah..den ska typ handla om etik å moral å sånt :S.

Jag ska också läsa lite i körkortsboken, har nästan läst hela nu! Stolt är jag, börjar få lite panik faktiskt, eller inte panik men jag börjar bli nervös!

Sen ska jag fixa iordning lite kläder och se om någon ska bortåt Stenkullen så att man slipper pulsa i snön bort till Jesper :) Ska väl också träffa Memelie om hon viiiiiill! :)

Såg förresten i emelies blogg att Vicka å Malin också har skaffat blogg nu! , vad duktiga dom är, hoppas att dom är bättre på att uppdatera än vad jag är :P Så se nu till att gå in å besöka dom !

MALINS BLOGG

VICKANS BLOGG


Ett väldigt ointressant inlägg, men men hihihihihi!

Pussss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0