Fettokväll

Hej :)

Kände att jag inte kunde ha den gamla designen längre, de är ju inte Jul längre liksom :)

Igår iaf så hade vi fettokväll hemma hos Amanda, det var riktigt trevligt, Det var då Amanda, Jag, Emelie, Hanna, Vickan å Malin :) vi tittade på melodifestivalen och vräkte i oss det vanliga, alltså chips, dipp, godis å dricka, GOTT! Sen gjorde även jag, vickan å hanna chokladbollar, som om vi inte hade fått nog av det andra. Men illa mådde vi efteråt iaf, man får väl skylla sig själv.

Idag är man lite seg, eftersom jag är dunderförkyld också så blir det ju inte bättre av att man är uppe till halv 3 på natten, så de är en riktigt seg dag idag, jag å Jesper ska nog bege oss till småttan sen å köpa lite gott, och så ska vi nog se den nya Beck filmen sen :)

Puss♥


Kommentarer
Postat av: Emelie Bw

såna fettosar är vi ! :D

2010-02-22 @ 19:08:44
URL: http://emeliebw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0