Engelska

Hej!

Har engelska nu, snart lunch, blodpudding och potatisbullar är det idag, GOTT tycker jag faktiskt, har alltid älskat blodpudding, men alla andra här har sagt eeeeeeuw, men jag älskar det verkligen! Är det bara jag som gör det? :s

Det blir en kort dag i skolan idag, slutar typ 1 å då ska jag hem å skriva på mitt religionsarbete, sen vid 4 ska jag åka upp till stallet för idag ska jag ta hand om kiosken och "pricka av" dom små barnen när dom kommer till sin lektion :) Ska bli mysigt att komma upp till Toleryd igen, det var ett tag sen nu..har ju slutat rida nämligen så det blir inte att man är där så mycket, även om jag har tre syskon som fortfarande rider där..

Men nu är det dags att stänga av datorerna för nu är lektionen slut snart :)

Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0