Seg dag!

Hej allihopa!

Jag gör för tillfället ingenting, och så har det i princip sett ut hela dagen, har ganska tråkit faktiskt, reser mig bara härifrån för att äta eller hämta nåt gott haha! Har iaf laddat ner 2 filmer nu som jag ska se snart tänkte jag, jag tror jag drar mig ut till min lilla söta stuga å kryper ner i sängen med min lilla dator! De filmerna jag ska se är iaf "Taken" och "Wallander, Skulden" dom verkar skitbra båda två så hoppas på dom ! :)

Jag kom på nu att jag faktiskt har gjort något kreativt idag!, jag har varit å handlat med mamma å syrran! och så hämtade vi grönsaker och jordgubbar hos pappa tills middan hos M imon :) , å vet ni vad som hände när vi skulle åka därifrån då ?, jo bilen startade inte, så där fick vi sitta å vänta till T kom å kunde få igång den me startkablar.

Kanske ska ta å skriva recension på de två filmerna sen då så har jag ju något å göra :), om ni undrar förresten var min söta pojk är, så är han å fiskar för fjärde(!) dagen i rad! att han orkar tänker jag!

Menmen får väl fixa mitt chips å dipp å knalla ut till stugan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0