seg

Heeej

det var riktigt trevligt förut uppe vid vällsjön :) , vi hade me oss massa gott å låg å stekte lite, även om jag va så j*vla rastlös :P haha gillar inte att sola egentligen , men vill man inte vara blekfis får man väl försöka iaf :)

Vi va där i några timmar å sen åkte vi ner till stenkullen å tjötade lite å nu är jag hemma :) har legat i soffan lite å kollat på bortskämda snorungar i "My sweet 16" usch va irriterad man blir! varför får inte jag en bil ? å en mobil med swarovski (stavning) kristaller ? varför får inte jag specialdesignade klänningar från USA ? , nä livet är allt orättvist!

Men nu känner jag faktiskt att min mage börjar bli hungrig å jag ser ingen matlagande mamma i närheten så jag får väl ställa mig å göra nåt :)

Förresten, jag måste börja lägga in mer bilder i bloggen, men just nu är jag både utan mobil med kamera eller vanlig kamera, min mobil är inne på lagning för tredje(!) gången så just nu har jag en hederlig gammal nokia :) som faktiskt funkar jättebra, men det blir ju som sagt inga  bilder tagna då :)

pussssssss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0