Hejdå!

Nu väntar vi bara på att nån ska ringa så att vi ska börja packa in i bilarna å åka :)

Som alltid när jag ska iväg nånstan så känns det som om jag har glömt massa saker, men jag hoppas inte på de! å om de skulle vara nåt så är de väl inte hela världen :P haha!

Var iaf på allum förut med sara å klara jag blev faktiskt 600 kr rikare av att åka dit fick nämligen min matersättning på 390 å så va ja tvungen å lämna tillbaka ett par jeans som hade gått sönder så då fick jag 200 tillbaka där! så ungefär 600 kr extra med till high chaparral!!

Men nu ska ja fixa de sista!

Vi hörs förmodligen på söndag, ska ju på i tält där nere så :P

Pusssssssssssssssssssssssssssss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0