Trött

Lysekil var mys, även om det inte var världens bästa väder, men vi kom dit å vi började med å gå i affärer :P , sportshoppen såklart! jag köpte faktiskt en mysdress från addidas :) sen blev vi så hungriga så vi gick till rosviksgrillen och jag åt hamburgare å pommes GOTT!! 

Vi åkte också ner till pinneviken och skulle gå ut å fika, men precis när vi hade satt oss ner så började det regna :/ så vi fick gå tillbaka till bilen å sätta oss där å fika :)

Vi kom tillbaka till stugan vid 8 , kollade på nån konstig serie på 1-an , det finns ju trots allt bara 1-an, 2-an å svt24 här så det är ju inte så mycket att välja på :/

Men nu funderar jag faktiskt på å gå å lägga mig i sängen, har ju några filmer på datan så får väl se :P

pusssssssss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0