tråktråk

Hej


Skriver inte så mycket nu för det händer ju liksom ingenting ändå, var nere i Skärhamn idag igen en sväng, pappa skulle tippa på V75 som vanligt :) ..Sen åkte vi till nån tråkig hemslöjdsgrej ute i ingenstans :S

De har typ regnat hela dagen, fast nu är faktiskt solen framme och gör ett försök, men jag orkar ändå inte resa på mig och gå ut..

Idag är det sista natten här, för imorgon efter frukost å så, så åker vi hem, ska bli ganska skönt faktiskt, men det har ändå varit en rolig vecka, och det har gått så himla fort :S

På många åker förresten, resten av min kära familj, först ska de till Finland å sen blir det norrland, så jag kommer vara ensam hemma i 4 veckor från och med måndag , lite läskit faktiskt, men jag har ju min älskling så..och jag kommer antalgien ha lite kompisar där emellanåt :)

Pusssssss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0