Tjörn

Jag skyller på vädret! det är inte kul att sitta vid datan när det är sånt här fint väder! man vill bara va ute, även om det är typ 30 grader! Fast samtidigt gör man ingenting på dagarna å tiden bara går , men det är faktiskt det som kallas SOMMARLOV!, så  otroligt skönt att bara göra ingenting! för det är ju det man gör , ingenting.

iaf, sitter just nu med två datorer framför mig, håller på å l*ddar ner lite filmer å så :) för snart kommer pappa å hämtar mig och min syster,å  så ska vi åka till tjörn! för denna veckan ska vi vara med pappa :) , de ska bli kul, å vi kommer nog hitta på massa kul! , hoppas bara att de blir fint väder, fast jag har läst att det inte ska vara de, men får väl hoppas :/..

Jag kommer också denna veckan att vara utan Jesper, något som inte händer så jätteofta då vi är med varandra varje dag annars, så det var lite jobbigt att säga hejdå till honom förut! :( men jag har skaffat en mobil till honom (han tappade sin i sjön) och tvingade honom att ladda på kortet (något som inte händer ofta) så att vi kan smsa :)

Pussssssssssss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0