Skärhamn

Hejj allihopa!

Måste bara säga att de är jättekul att det faktiskt är några som faktiskt besöker min blogg :)

Idag iaf, håller på att göra os iordning, ska snart åka ner till Skärhamn å gå å kolla lite, kanske bada vem vet, fast jag är en sån badkruka så de kommer nog inte bli något med det. Men lite affärer ska vi nog kolla i i alla fall, får väl se om jag kanske hittar något fint, jag ju som sagt redan köpt en jättemysig mysoverall, (lite mycket mys där kanske) haha!

Tänkte sett en film igår men jag fastnade såklart med att titta runt på olika bloggar, så det blev så sent så jag orkade aldrig det, får väl se ikväll kanske, fast ikväll är det ju Allsång på skansen och sen är det mitt sommarfavorit program "Morden i midsummer" det har blivit lite av en traditidon att kolla på det, eftersom det som sagt kommer varje sommar så kanske inte det är så konstigt, men jag tycker ändå att de tillhör min sommar på nåt sätt.

Men nu ska jag fixa mig det sista!

Pusssssss♥

Här är jag idag också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0