Nu igen

Så har jag uppdaterat dåligt nu igen, haha vet inte varför :P kanske blir deprimerad pga det dåliga vädret..menmen , igår hände det ingenting för det spöregnade ju hela dagen, så vi var bara inne, jag kollade på en film å låg nog ner i sängen hela dagen, tittade runt på lite bloggar å så :) kände mig väldigt osocial men vad skulle man göra då?..

Filmen jag såg igår var "The haunting in connecticut" en skräckfilm såklart :), riktigt bra faktiskt, och det var nog tur att jag kollade på den när det var ljust ute för den var allt lite läskig emellanåt, det var såna plötsliga grejer, som helt plötsligt så står det bara en där..

Men iaf, har precis gjort mig iordning, ska bara ta på mig "dagens outfit" som nog kommer bestå av ett par mysbyxor, orka klä upp sig här ute liksom..Vi ska i alla fall åka ner till Skärhamn och handla lite, för ikväll blir det tacos :) MUMS! älskar tacos ! och det måste vara VITLÖKSSÅS med :) annars funkar det inte...

Resencion på filmen kommer sen när vi kommer hem igen :)

Pusssssssssssssssssss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0