..

Hejj allihopa!

Riktigt dålig uppdatering har det varit här ett tag nu, men jag är ju faktiskt på semester så det får ni räkna med..idag iaf så har vi varit på klädesholmen och solat, det var riktigt skönt å jag tror till och med att jag somnade till en liten stund till allt barnskrik å plaskande i vattnet :) ..vi hade också med oss fika som vi åt efter ett tag, och sen ringde farmor och sa att de hade kommit fram nu, alltså farmor och hennes syster som ska vara här nu också, så då åkte vi och handlade lite och sen åkte vi hem, det började ändå bli lite småkyligt så :)

Ikväll händer det väl inte så jättemycket, såg precis att klockan var halv 9 :O shit vad klockan går fort då!!..

Kanske blir en filmrecension sen om jag kollar på någon film, kanske blir en skräckfilm om jag vågar mig på det :)

Pussssss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0