Restaurang! :)

Hej!

Var ju som sagt på mellandagsrean i söndags! Hittade INGENTING! usch va dåligt det var, jag var ute efter en kamera i första hand, den billigaste låg väl på 1200 kanske och det var skit! Sen ville jag har kläder, och de kläderna jag kollade på var inte ens på rean, men det är ju som alla andra år, de tar upp sin gamla skit från källaren.

Igår tog jag det lugnt hela dagen och sen gick jag,mamma,mickan å jesper på bio i Lerum, New moon blev det. Den var väl bra, jag vet inte men jag har lite svårt för dom filmerna, men det är ju snygga killar med, men jag tror jag måste se den en gång till för att tycka den är bra, så var det med ettan i alla fall.

Idag åkte jag med mamma å syskonen till Lerum vid 11 tiden, för Maria skulle klippa sig. Så hon gjorde det och sedan fikade vi och handlade lite gottgott till nyår! :)

Sen ska Jag, Emelie, Hanna, Johanna, Vickan och Malin ta 18.19 tåget in till stan för att gå på restaurang, den här gången blir det Chez...hoppas jag för jag bokade bord på nätet igår och det står att de ska ringa upp och bekräfta bokningen, men det har de inte gjort än. Annars får vi väl boka någon annanstans!

Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0