Mellandagsrea

Hej!

Juldagen var väldigt lyckad! Först var det tårta och förkrök i lokalen, det var Vickis å Malin som hade ordnat detta, och det var även för att fira dem! Sedan drog några till stan och några drog till Hot chili, jag valde att åka till Hot chili, det var ett mycket bra val för där var det fullt drag, och det var så mycket folk så att man knappt kom fram! Det blev även lite dans för min del, kvällen blev inte heller så sen då Emelies Tommie var snäll och kom och hämtade oss vid 1 tiden! Men jag kan säga att det räckte att vara där den tiden, man var helt slut i huvudet när man kom hem!

Igår hände inte så mycket, det var bakisdag och jag låg mest på soffan, vi hade även tacos här hemma! GOTT var det efter julmaten!

Nu ska jag göra mig iordning för snart kommer mamma och då ska vi åka till Allum! Jag fick ju ett presentkort där på 1000 kr som jag kan använda i alla affärer nästan! Skitbra!

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0