Jullov :)

Godkväll!

Nu är det äntligen jullov, fast egentligen fick jag jullov igår, för vi hade våran "avslutning" igår så jag har varit ledig idag. Så idag gick jag upp ganska tidigt för att åka med jesper hem innan han skulle till skolan, sen åkte jag upp till slätthult med tommy, vi va uppe i gamla huset å hämtade lite vinterkläder nu när det har blivit så kallt, och så var vi och hälsade på tommys föräldrar, och sen åkte jag till Klara för där var det pepparkaksbakmys :) jättemysigt! och jag gjorde jättesöööta pepparkakor! Har tyvärr ingen bild, men kanske kan lägga in imon.

Nu sitter jag här själv hos jesper, han är på kvantum å köper lite gottgott, för sen kommer sötis vickan hit å så ska vi kolla på Eurotrip!

puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0