Falsk tosca :)

Hej!

Det blev ingen städning i rummet, istället blev det städning av köket och städning av vardagsrummet samt julgransintagning och klädning! I år ville mamma ha en silvrig gran, kanske inte riktigt min smak men den blev faktiskt fin.

Jag fick i alla fall bakat en falsk toscakaka! Som jag precis smakade på och den blev SUPERGOD! jag har inte gjort den på länge men gud vad god den blev, så den kommer nog inte leva länge till.

Imorgon ska jesper inte jobba så jag får se vad vi hittar på. Kanske åker och köper som sista julklapparna någonstans. Och så ska jag försöka se till att städa mitt rum så att det blir lite julfint :) inte för att jag är så mycket där men det kan va trevligt om det är fint när man väl är där!

Men nu ska jag gå å mumsa i mig lite mer kaka!

Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0