Dan före dopparedan!

Hej!

Har inte skrivit på, två dagar tror jag?. Vet inte varför men har inte haft ork! I måndags var vi några tjejer på restaurang viktoria för att fira vickan å malin lite! Det kanske inte var det bästa restaurangbesöket men det var trevligt sällskap i alla fall :), jag fick även min iphone i måndags!! Den är bäääääst! Igår gjorde jag inte så mycket, var i saluhallen på morgonen och handlade julmat på eftermiddagen med mamma och tommy! Vi bakade också julgodis!, det var lite kaos när 6 personer skulle trängas i vårat lilla kök, men det blir nog gott till slut.

Idag har jag varit i Lerum en sväng, fick ett litet dåligt besked, jag kunde tyvärr inte vara på new point på min praktik, för där ska dom tyldigen ha en annan, så nu har jag lite smått panik, jag ska nämligen byta plats för de som inte vet, och jag måste ha en ny plats innan skolan börjar för fredagen den 8 januari ska jag vara å praktik!

Imorgon är det julafton! Jag längtar! Det börjar bli ganska mycket paket under granen faktiskt! Riktigt mysigt!

Idag blir det minijulbord och uppesittarkväll med Jesper och hans familj! Det ska bli jättemysigt, och jag har införskaffat varsin bingolott till mig och jesper! Och jag har bestämt mig för att jag SKA vinna någonting!

Men nu kom mamma, får väl se vad hon har köpt för gott idag då!

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

god jul:)

2009-12-23 @ 17:26:27
URL: http://sweetcandys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0