20/12-09

Hej!

Är hos Jesper nu fast han är inte här, han är och bastar med några kompisar. Den här dagen har gått fort faktiskt och det tycker jag är bra, för då kan jag om några timmar bädda ner mig i sängen och sova å imorgon är det måndag och det kommer post då! Jag SKA ha den avin imon! annars kommer jag vara sur hela dagen har jag bestämt mig för! haha!

Idag åkte vi till Allum i alla fall, jag fick köpt den näst sista julklappen! och så var jag inne på telenor och pratade med dom, och det är fritt fram å surfa sen!

Ikväll ska vi bara kolla på någon bra film som går :) både coyote ugly och blood diamond kommer så får väl se, men det lutar åt blood diamond för den ville jesper se tror jag.

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0