Sommarlovet snart slut :/

Jaaao , snart är sommarlovet slut å man går in på sit sista år på gymnasiet!! Studenten nästa år alltså, känns lite konstigt, idag är det alltså den 1:a augusti, inte allt långt kvar , å var är det soliga vädret ???? , idag har det ju varit hyfsat med sol å så, men INTE varmt så man vill ligga å sola !

Igår så kom tjejerna hit, (Emelie, Malin å Eleni) :) det var meningen att vi skulle förkröka lite bara å sen dra vidare nånstans, men vi hittade ingenting, så det blev till att stanna här , men det var mys , det blev några folk iaf, å vi satt ute hela kvällen å tjötade å så , Mys :)

Förresten !! shiit va rädd jag blev igår, min å jespers innekatt, som egentligen bor hos jesper men som bor här hos mig nu för tillfället, RYMDE UT! , å inte nog med det hon sprang snabbt som f*n upp i ett träd i grannens trädgård! , å högt upp klättrade hon också ! , Men då kom min ängel Emelie å klättrade upp i trädet och stod typ där i en kvart och väntade på att missan skulle klättra neråt, å tillslut fick hon tag i henne! TACK SÅ MYCKET EMELIE !!! <3

Men nu ska jag fortsätta kolla på Snuten i Hollywood :)

Pussssss♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

så lite så :) ska bli katt fångare, haha.

<3

2009-08-02 @ 18:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0