Alone!

Heeeeeej :)

Sitter ensam i soffan, kollar på cold case, ska nog kolla på nån av filmerna som kommer, får se hur jag gör :) , men jag ska iaf göra popcorn också i min kära popcorn maskin, älskar deeeeen :D , haha guuud vad jag ha tråkigt, ont i huvudet har jag också :/ , å känner mig allmänt seg :(

Har inte gjort nånting idag, gick upp sent , å sen städade jag lite, å så va jag sur på jesper , så jag råkade somna i soffan också, i morgon måste jag fan göra något, jag tror att jespers mamma å hennes kille ska komma å hämta våran moppe å så ska han laga den för den är helt paj :/ ..tänk om den blir lagad imon så att jag kan börja ta mig någonstans! Fast min familj kommer ju faktiskt hem i helgen! JIPPIE ! , har faktiskt saknat dom nu de sista dagarna :)

..asså vilket otroligt tråkigt inlägg idag, menmen , ni får stå ut, å ni behöver ju inte läsa om ni inte villl :)

pusssssssssssss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0