Tv-mys! :)

Häjj!

Är hemma hos mig nu å min älskling är här, mamma kom nyss hem med chips å dipp till oss! MUMS säger jag bara! Jag tror att de blir antingen CSI eller "En geishas memoarer" har inte sett den filmen nämligen , får väl se om jesper vill se den! han har redan sett den nämligen så får se :)

hmm, ja vet inte vad jag ska skriva riktigt, haha jo, jag har sagt till Jesper nu att han ska få en överraskning på fredag, jag kommer aldrig kunna hålla mig haha men jag MÅSTE annars blir det inte kul :P, å han är jätte nyfkien nu på vad det är för nåt! haha men det kommer bli mysigt. jag kan inte skriva här i heller vad det är ifall han läser , det vet jag faktiskt inte :S haha!

Men nu ska jag gå å blanda ihop det gottiga å gå ner , för han ville visst att jag skulle komma ner nu :P haha han ligger nere i mitt rum å kollar på tv! Så pusssss på er ♥

Kollade på denna filmen förut förresten :p haha så ROLIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0