TRÖTT!

Hej :)

Är trött som f*n idag :( ..har varit det hela veckan faktsikt, det är inte så jättekul att somna klockan 9 faktiskt , även om det är skönt men ändå..men imon är det helg och då ska jag sova ut! Ska bli så himla skönt!

Idag då, så har jag och Camilla stått inne på Gymnasiemässan i stan, det var riktigt kul med många elever som var intresserade av Lerums Gymnasium, speciellt Handel då ;) haha! nää men vi pratade med riktigt mycket folk faktiskt och informerade dom om våran skola :) fast vissa kom ju med lite roliga frågor faktiskt! Speciellet "Star wars" killen :P haha! (kan inte berätta här för det är ett sånt skämt som man måste va där för å höra men KUL var det haha)

Idag då , så hade jag tänkt åka ner till Jesper lite senare :) om nån vill skjutsa mig vill säga :P men det ska nog gå bra..jag måste bara hitta något att äta först! Bärjar bli hungrig igen :/ :P haha!

Imorgon blir det nog en seg dag i skolan med IV-val på morgonen och sen så går vi till 15.15 :/ inte riktigt kul asså en fredag! menmen, sen ska jag fixa överraskningen till Jesper å så åker jag hem å sen ner till Jesper haha :) hoppas han blir glad! , men det tror jag nog! :D

men nu ska jag gå å föna håret å hitta något att äta! :)

Pussssssss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0