Slapp skoldag!

Hej!

Idag har det varit en ritkgit slapp dag i skolan faktiskt, vi hade ju som sagt UF-dag hela dagen idag då vi jobbar med våra företag, vi kanske inte jobbade så mycket idag utan det blev mest att sitta å va inne på olika sidor på internet ! :P haha! men lite fick vi nog fram när klara röt till åt oss haha :p har varit så himla trött den här veckan, skulle bara vilja sova en hel vecka typ, men de får man ju snart när det är HÖSTLOV! å vet ni vad jag ska göra då? åka till STOCKHOLM! :D med mamma å mickan, vi ska bo på nåt som heter Scandic Sjöfartshotellet, nära gamla stan (?) om jag inte minns fel, vi ska bara vara där i två dagar (en natt) men ändå! Man hinner nog shoppa lite ändå! :D ..vi ska även möta upp min mormor och morfar i stockholm, fast dom åker dit redan på fredagen för dom ska kolla på christer sjögren! haha ;) så sen på lördan när vi kommer så blir det nog middag eller nåt :) MYS!

Imorgon blir det också slappt! För då ska jag å Camilla in till Götelaborg och stå på gymnasiemässan och informera om våran skola! :D haha! de kommer nog bli kul! :D å efter det ska jag millan nog shoppa å äta nåt gott! ;) å sen blir det hem å sooova för jag lär ju va trött i huvvet efter alla små barn som kommer va på mässan!

Men nu måste jag packa ihop lite grejer för jag ska åka ner till jesper nu om en halvtimma :) de blir lättare att sova hos honom idag för jag å millan ska ta tåget in som går 07.19 :O så jag måste gå upp halv 7 imon ;( USCH!

Förut när Jesper ringde mig så va han lite sur, för hans data har tydligen gått sönder, den går inte att starta eller va han sa, så som ni kanske förstår så blir detta mitt första och enda inlägg för idag ;) men jag lovar att ta igen det imon! :)

PUSSSSS ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0