Skola imon !

Hejsan!

Söndag idag då, har inte gjort så jättemycket, eller ah jag har varit på 75-års kalas (öppet hus) de va min "låssasfarfar" som fyllde år :) de va riktigt gott med smörgåstårta och prinsesstårta å massa godis :) sen åkte jag ner till jesper å nu är jag här :), vi har bara tagit de lugnt, kollat lite på tv å låtit dagen gå hel enkelt :) nu på kvällen gjorde vi goood soppa haha!

Jag har självklart kollat på "Ensam mamma söker" ,alltid lika bra :), jag kollade också på Gossip Girl idag, så jäääääävla spännande! Funderar på å ladda ner nästa avsnitt för jag kan inte vänta till nästa söndag! :O sååå spännande!

Men imon som sagt så är det ju skola igen, men de kommer nog gå fort å sen är det looooooooooov!

Men nu vill älsklingen att jag ska komma å mysa :) Pusssss å *naaattti* ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0