Partaj!

Hejjsan!!

Har inte skrivit ett riktigt inlägg på jättelänge ju! Men hallå!! Det är faktsikt HÖSTLOV!..eller ah inte så länge till men det har iaf varit! fast jag har faktiskt inte gjort så jättemycket, har mest tagit det lungt ochbara njutit av att slippa gå i skolan! :D ..å så har det ju blivit lite party å så :D ..å så har jag shoppat lite :) elller ah smink då, å så har jag ridit å jobbat i kiosken i stallet :) så jar har gjort lite grann iaf..fast den mesta tiden har ju faktiskt gått åt till att planera ut hur jag ska se ut IDAG! För idag är det ju faktsikt PARTY hos Klara å man ska va utklädd såklart! :D haha jag vill inte avslöja riktigt vad jag ska vara , men ni får nog se bild sen när jag är klar :D...

Så ikväll kommer det bli kul! :D haha!! det kommer nog komma en hel del folk också! Om alla kommer som vet om det! :D så det blir kul, det är trångt såklart, men vill man så går det ! :D ..å party SKA det bli! :p! haha märks det att jag är laddad eller?!..

Men iaf..pappa ska komma å hämta mig vid 3 tiden, å då måste jag ha packat klart å fixat allting, för om ni kommer ihåg så ska jag till Stockholm imon! :D ..så jag ska sova hos Klara å sen blir jag hämtad imon på morgonen vid kvart i 6 nån gång kanske :P på MORGONEN! ..för vårat tåg gor tjugo i 7 från stan! Så jag måste alltså ha packat klart allting tills klockan 3 :) ..fast jag behöver ju faktiskt inte ha med mig så mycket för vi kommer bara att va där i 2 dagar, 1 natt alltså! Så jag ska försöka packa snålt! det är jag inte världsbäst på men jag får försöka! Man vill ju alltid ha med sig hela graderoben om man skulle ha fått! :p ..

menmen , nu måste jag nog kila å packa :D ..

Pussssssssssss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0