Lördag :)

Hej!

Lördag redan idag, sista lediga dagen imon ,sen är det skola igen, men nu är det ju bara denna veckan sen har vi ju LOV! å då ska jag mamma å mickan till STOCKHOLM! :D så kuuuul ska de bli, å så himla skönt ska de bli å kunna sova ut varje dag i en hel vecka! :) ..

Men i helgen iaf,, igår hade jag ju överraskningen till Jesper, jag hade köpt säkor (som han älskar) baguette å gjort vitlökssås å så tände jag ljus å så :) så mysigt blev det till idol oxå! :D

idag har jag inte gjort så mycket, bara tagit det lugnt å ätit tacos nu på kvällen..men nu ska jag nog gå å kolla på Beck som går på tv4+ har ju sett dom redan men ändå dom är bra :)

Pusssssssss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0