Hemma idag!

Hejsan!

Sory för dålig uppdatering igår men jag kunde inte logga in igår :S konstigt! men nu är jag ju inloggad iaf så då kan jag ju skriva! :D haha!

Igår iaf, jobbade jag ju i kiosken, det var faktsitk riktigt stressigt igår, vet inte hur många gånger jag kokade kaffe igår men de va kul! Jag får ju iaf pengar plus att jag får äta lite godis medan jag står där ;) haha!

Men idag då, är faktiskt hemma från skolan idag, mådde inte alls bra när jag vaknade i morse :/ så ah jag somnade om igen när klockan hade ringt, å så vaknade jag för en halvtimma sen kanske! så idag blir det till att vara hemma å mysa bara, har faktiskt några bra filmer å kolla på :) och det nya one tree hil avsnittet såklart! :) Såå nu snart tror jag att det blir nån god macka å gott varmt jordgubbs te! :)

Men sen måste jag faksitkt plugga lite idag också , det jag missar i skolan nu, i svenskan vet jag att vi håller på att skriva ett brev så det kan jag ju skriva så jag kan lämna in det imon på svenskan kanske! :) då blir nog Lena glad! haha! ;)

Men nu ska jag ta å äta frukost! Pusss på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0