Filmmys!

Heejjsan!

Är hos älsklingen nu (ikväll igen) haha nä men de blir enklare så med bussar å tåg å allt, än å ta sig ner till skolan från skogen! (där jag bor) men sen blir det mycket enklare, för det har jag inte berättat men jag ska nämligen flytta!! om en månad å lite mer kanske! :D riktigt spännande faktiskt, men ändå läskit! jag har ändå bott uppe i skogen hela mitt liv typ! men allt blir så mycket enklare nu när man komme ner till civilisationen haha! å jag kommer till å me få en egen liten stuga å bo i :) så mysigt kommer det bli när allt är iordning :) Rosa är vårat nya hus förresten å pyttelitet! haha! eller asså de är ju inte litet egentligen, bara de att vi har ju ganska stort hus nu, så för mig är det ju litet, men vi kommer nog vänja oss, å om vi inte gör det så har vi ändå huset uppe i slätthult kvar för vi ska inte sälja de, utan vi ska hyra ut det! :) så det känns ändå bra!
Ne men gud vad jag babblar på!
vad har hänt idag?

Skola var det ju som vanligt! Vi har jobbat på lite med profilierings arbetet som vi har i kursen inköp och varuhantering! Riktigt kul är det faktiskt! Sen fick jag mitt betyg i Kursen Turism, och det blev ett VG är faktiskt nöjd!

Men imon iaf så ska vi till Ekocentrum på studiebesök ska nog bli intressant, å sen när vi kommer tebax så ska vi jobba med UF :D så de blir en goo dag! :D

Förresten JAG vann bloggdesigen hos Sanna :D sååååå glad blev jag! TACK! så den kommer nog upp om några dagar :D

Men nu ska jag kolla på "Pelikanfallet" på trean (tror jag) :D

Pusssssss♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Men catja! sånt måste du säga... men vad kul för dig! ;P

2008-10-22 @ 16:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0