Duschaa!

Heej! :)

Kom hem för en halvtimme ungefär! :) då blev det till att sätta sig här å uppdatera sig själv lite! haha! Bilddagboken är en sida som besöks flitigt just nu faktiskt! :) haha vet inte varför men de är så kul å kolla andras bilder å lägga in själv å få kommentarer! besök gärna min sida "catjakaj" heter jag där ;) haha!

Nu iaf, ska jag nog bara ta mig en varm go dusch å sen ska jag gå ner på mitt rum tänkte jag å ligga å skriva lite på svenskan å kolla på nåt på tvn kanske, annars somnar jag nog rätt så tidigt idag tror jag :) kan va skönt å sova också..
Det var faktiskt mycket att göra i kiosken idag med, många föräldrar som vill ha kaffe å många barn som ska handla godis, men det är bara kul..

Ne men nu är duschen ledig, man får ju passa på när det är 6 pers som ska duscha på kvällarna ! :D :P haha!

Pussssss♥



Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Önskar dig en fin onsdag!:)

2008-10-28 @ 23:30:21
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0