14/10 tvåtusenåtta

Hej!

Nu har jag varit å ridit igen ;) eller ah för en stund sen, så jag har faktiskt hunnit duscha å packa ihop mina saker för snart ska jag åka ner till Jesper, ska åka med pappa ner nu när han ska hem, han är ju nämligen med oss i stallet på tisdagar å kollar på när vi rider! :)

När jag kommer ner till Jesper så ska jag nog plugga både lite idrott (har förhör imon) och matte (har fått hemtenta) :) då blir nog älsklingen glad också för han har nämligen blivit WoW nörd igen! USCH! så han blir nog glad om han får blir nog inte ledsen om han får spela lite till :P ..men sen blir det mys! Idag är det "Mina jag och Irene" på tv ! :D haha den är ju så klockren! Så himla bra! man kan se den massa gånger också, det gör inget bara för den är så bra :)

Imon är det som sagt UF-dag hela onsdan, Vi håller ju på å starta våra UF-företag nämligen! Jag,Sara å Klara har startat "Hurra UF" vi har en tjänst som innebär att vi annordnar och håller i barnkalas! det ska faktsikt  bli jättekul sen när allt kommer igång riktigt, just nu håller vi på med affärsplanen som tydligen är ganska jobbig att skriva för det är så många delar som ska ingå, men det ska vi klara ;)

men nu ska jag kila! :D pusssss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0