Söndaaag !

Shuuuee :D

Söndag idag, å ni vet väl vad det betyder?! ENSAM MAMMA SÖKER!! längtar bara tills att klockan ska bli 20.00 nu så att man kan få bänka sisg framför tvn å bara njuta av ett nytt program! :) det är ju så underbart! älskar verkligen det programmet  :) ikväll är de ju på semester också, riktigt kul!

Har ni sett vilket fint väder det är ute idag också ? :) solen skiner! Det är allt skillnad mot vad det har varit i veckan nu, bara skitväder med blåst å regn har det varit! USCH! , men hoppas att denna solen håller i sig nu bara :)

Här hemma packas det för fullt ska ni veta, vi har just tagit ut min soffa ur mitt rum för nu ska det tydligen in massa hyllor i mitt rum som dom inte vet om vi ska ha med eller inte :p..så ah, ni kanske kan föreställa er hur mitt rum ser ut nu med massa lådor å snart hyllor, inte så jättemysigt att sova där kanske :p

På tal om "Ensam mamma söker" har ni sett detta från "Fredag hela veckan" ? :P haha SÅÅÅÅÅÅÅ ROLIGT! Speciellt Johanna! :P



HAHA! pusss på er ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie !!

hahaha så klockren vidoe! :D:D

2008-11-18 @ 19:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0