SJUK!

Hääääj!

Har inte skrivit på ett bra tag nu :P haha jag veeeet jag ÄR lat, men när man sitter vid datan så går man in på alla andra sidor å sen orkar man inte skriva i bloggen! :P FÖRLÅT, men jag får väl sätta fart nu igen då! :) för jag tycker ju faktiskt att det är kul och skriva! men vet ni en sak? , det blir ännu roligare med lite kommentarer också! :)

Vad har hänt de senaste då? , jo jag var ju i Stockholm med min kära syster och mamma :) riktigt mysigt var det också, anledningen att vi åkte dit var ju att vi skulle träffa min mormor och morfar som hade åkt ner dit från Övik :) , så dom träffade vi när vi kom dit på lördan iaf så lämnade vi våra väskor på hotellet å gick till gamla stan :) där är det riktigt mysigt! sen så åt vi å så på kvällen och på söndan så gick vi å shoppade lite, det blev inte så mkt för de är ju samma affärer där som här i götet :P men det blev allt ett par stövlar och en gosig tröja :) å sen åkte vi hem igen vid 5 tiden med tåget :)

Sen har det inte hänt så mycket faktiskt, har bara varit skolan å allt med det :) , vi håller ju på att skriva affärsplanen för UF nu som ska in på fredag (!) :o mycket jobb med den kan jag säga..

Å här hemma då, det står lådor överallt, känns det som, ne men vi har börjat packa nu för om 2 veckor och några dagar(!) så flyttar vi ju!!!!! det känns helt sjuk att  det är så kort tid kvar!! Men kul ska det bli faktiskt! :D :D skönt att komma ner till civilisationen lite! :D haha! nää men man kommer ju mycket närmare allting :)

Förresten, att jag fick detta skrivrycket är för att jag är hemma och är sjuk idag :/ har en stor klump i halsen känns det som, och varje gång jag sväljer så gör det ont ända upp till öronen! ASJOBBIGT! :/ menmen de går väl över snart HOPPAS JAG!

Men nu ska jag gå å kolla på en film tror jag :)

Pusssssss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0