Lördag :)

Häj :)

Jag vet jag är sämst på att uppdatera,men jag har faktiskt inte varit hemma sen i torsdags typ, har varit hos jesper, å så var det ju skola i fredags å skriva klart affärsplanen, fast det var också nationella prov i engekskan också, skrivdelen, å det känns faktiskt som om det gick bra :) får väl se sen när man får tillbaka det :D Nånting som jag vill ha förresten, är mina SKOLFOTON!! hur länge sen va det inte nu som man skickade in dom där lapparna om att man vill ha fotona, över en månad måste det vara nu!

Igår va jag ju å red den lilla sötnosen Amanda också :) hon va lite töntig i skogen när det blåste å så, men annars gick det jättebra! :) hon är så go i galoppen så det är inte sant! sen när jag hade ridit så åkte jag ner till Jesper igen, å då hade han pratat med Sandra å hon hade inget å göra så Jesper sa att han skulle prata me mig å så kanske hon kunde komma å kolla på idol me oss å dricka lite! :D så , så blev det sen! :D såååå längesen som jag träffade henne så det var riktigt kul!

Idag har jag varit i Allum :) med mamma å mickan, mamma köpte ett regnställ å jag köpte ingenting :(  tråkigt! menmen man kan inte allltid köpa nåt..

Här hemma förresten så är det ju KAOS! det står lådor överallt speciellt i MITT rum!!  haha, nä men det rummet ska vi ju faktiskt ha kvar när vi flyttar å ha som förråd, för vi ska ju inte sälja de huset vi bor i nu, utan vi ska hyra ut det :) så ah därför ska vi ha kvar mitt rum :)

Nä men nu tror jag att jag ska ladda ner "Mirrors" å fråga mickan om hon vill kolla på den me mig sen! :)

Pussssss på er ♥

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag ville ju se den, vf fråga du inte dåå? :O

2008-11-15 @ 23:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0