kommerintepånågonrubrik..

Jao så kan det vara ibland, kommer verkligen inte på någon rubrik nu, men det är ju inte det viktigaste kanske :)

De senaste veckorna nu har jag gått runt å funderat på hur jag ska inreda mitt rum, asså jag har inte en aning, eller asså de är klart att man har kommit på lite kanske, jag vill ha en mysig stämning med mycket mysiga lampor å "varma" färger vill jag ha..jag har funderat på färgerna brunt,rött (inte knallrött då), rosa (väldigt ljus rosa) både rött å rosa tycker jag går ihop med brunt, så aaa jag får fundera på det :P..sen vill jag också ha mycket kuddar, å sen liten sminkhörna och en helfigursspegel, haha jag hade visst några idéer :P men jag får se hur resultatet blir, jag lovar att visa se när allt är klart :) det kommer bli så bra! :D

Vad gör ni en söndag som denna då ? :)

pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0