Cellskräck?!

Hej :)

Har varit hemma även idag, har fortfarande den där bollen i halsen å de gör svinont när man sväljer, men guuud va skönt det känns nu när halsen börjar släppa! :D men de blir till att va hemma imon, å herregud ni fattar inte hur jobbigt det är , även om det är skönt att slippa skolan å så , men jag som alltid är ute å flänger typ sitter nu hemma hela dagarna :O jag får ju typ cellskräck "jag vill uuuuuuuuut" skriker det typ i mitt huvud :p hahaha! nää men ja har ju faktiskt min lillasyster som också är hemma och är sjuk ..

Var har jag gjort idag då? jo, först åt ja typ lite frukost å sen laddade jag ner "Låt den rätte komma in" en totalt skitkass film! Ussch va kass den var, så den behöver ni inte slösa tid på, fattar inte varför den har blivit så uppmärksammad i media :S
menmen, sen fick jag mig ett ryck när jag hade legat lite i soffan så jag gick ner och rensade ut hela min garderob å la ner de kläderna som ja ska ha kvar i "bananlådor" och även alla saker som jag hade på mina hyllor ligger nu nerpackade, så mitt rum känns väldigt tomt nu :P ..men de är ju bara 2 veckor kvar så aaaaaaaaaaah! :P
Sen har jag även gjort en pasta/köttfärs gratäng :P haha! de kanske inte låter som om jag är sjuk ,men jag kan helt enkelt inte ligga stil när jag är hemma ! :P

Scen från  "Låt den rätte komma in"

pusssss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0